On a theatre stage, with a curtain as only background, three women - a retired school teacher, an ex-nun moviegoer and a bizarre painter- expose to the camera (and the audience) the reasons why they are so morally degraded. What does "moral" means for young people today? Which new values rule the world? Three interviews to three moral women.