Luis is abandoned by all the women in his life on the same day. His wife moves into a Buddhist retreat because she’s tired of not being appreciated. His daughter follows her boyfriend to make sure she really desires another. His mother runs off with squatters. To find them, Luis hires Manolete, a sly detective with an original approach.