Anica lives in New Belgrade, a miserable district of tower blocks and concrete. She is mistress to Milutin, a wealthly local criminal who owns a solarium and runs a protection racket. Anica is determined not to grow old in this dump where neither love nor life seems to offer her a decent future. One grey winter’s day Anica has an idea to steal money from Milutin’s safe, get on a plane and leave the country forever.