Not long after the unexpected visit from his ex-girlfriend Ingrid, come to collect her remaining possessions, John meets his two beautiful next-door neighbours Anne and Kim who invite him into their flat. John is surprised that he has never met them before, while both women seem to know John and Ingrid intimately. The women’s manipulative behaviour makes John uncomfortable, but Anne manages to convince him to stay with Kim while she goes shopping. Kim then lures him deeper and deeper into their gigantic flat, into a world in which it becomes impossible to separate lies from reality. From there on John begins to lose more and more control over his life. He crosses boundaries he never thought himself capable of.