As a child, Raquel never understood why everyone was always talking about love: on the radio, in every Saturday night film and particularly in songs. Now in her early thirties, she works nights at a radio station as a journalist. She is in love with Tomas, a professional athlete. Everything is going well when Tomas feels discomfort at a training session, which ends up with him in hospital. The prognosis is bad, and Tomas’ health deteriorates, his liver is affected and requires an urgent transplant. For her part, Raquel takes tests to see if her liver is compatible, ready to give him a piece of herself. Confronted with Tomas’ deteriorating condition, Raquel begins to question herself. How far is she prepared to go for love?