Jota, a rebellious teenager, spends his days and nights on his motorbike. Constantly clashing with his teachers, father and even his friends, he finds meaning in life. Between racing, fighting, boozing and smoking, this bad boy who fears nothing does however have the burden of his mother’s death on his conscience; something he tries to forget because he feels responsible. One afternoon, Jota helps fish the chemistry teacher’s daughter out of a river she’d fallen into as a result of bullying school kids. It is love at first sight. Firmly opposed to this relationship, Margarida’s father tries everything to put a stop to it ...