Nadia, Paola and Massimo are all survivors of a serious road accident who get to know one another while recovering in the hospital. After they are discharged, the three accident victims find it difficult to return to their regular lives. Secretly, they start to see each other to exchange their thoughts about their tragic experience they have suffered. One afternoon, they come across some performance art videos in which the participants mutilate their bodies for the beauty of the gesture. Although Paola and Massimo are initially hesitant, Nadia sees this as a way of tapping into the pain of which she was deprived when the accident happened. In fact, even though they were all severely injured, none of them recalls the pain because they were unconscious for such a long period time. Led by Nadia, the three protagonists start using bits of glass to cut themselves on the arm and body, believing they have found a way to regain control of their bodies.