A tipical day in the life of a drug dealer. The main character moves around in different social milieus, in na sort of personal tragedy: old and new friends with drug’s problems, an ex- girlfriend, also a junkie, confesses to him that he is the father of her little girl... How much can we influence our fate with our bad decisions?