Why would someone leave his dog in the apartment of a person he doesn’t know? Why shouldn't we let into our homes those beings that only talk at night? What does a father do if he thinks his own daughter's body disgusting and provocative? What is a waiter looking for in a stomach of a huge fish which almost capsized a docked boat? What does a person bring to a personal meeting with a dead friend? What does a girl do when she discovers she is becoming more and more like her sadistic grandmother who disappeared without a trace years ago? How do you find someone who ran all his entire fortune through a paper-shredder? The protagonists of Rengeteg live in Budapest, in a city that will one day disappear into the fog, like all the rest.