At Pointe aux Mouettes, his wealthy aunt Camilla Tressilian’s house, Guillaume Neuville has the bizarre idea of bringing together for the summer holidays his ex-wife Aude and his present wife, the fiery Caroline, in the hope that they’ll become friends. If these two women, who have every reason to despise one another, haven’t torn each other apart yet, it’s because they’re restraining themselves. For the time being at least. Undoubtedly due to the calming effects of the sea air and the Breton coast....But that certainly isn’t the end of it.