Benjamin and Hannah are an ideal couple who’ve been together for several years, united by their strong and deep love. They have a 16 year-old daughter, Samantha. Concerned about the fact that her daughter seems to be going through a difficult stage, Hannah decides to take her away for a few days to spend some time alone with her. But as they turn a corner, their car comes off the road. Called to his family’s bedside, Benjamin has to face the unthinkable: his wife and daughter have both fallen into a deep coma. Hannah regains consciousness for just a few moments, the time it takes to hold her daughter’s hand one last time. Just as her daughter finally opens her eyes, Hannah breathes her last. Torn between the pain of losing his wife and the joy of being reunited with his daughter, Benjamin soon notices that Hannah’s spirit seems to have slipped into Samantha’s body ...