If his life was more like a romantic comedy, Thomas would get ditched a little less often. He would get to go out with a wonderful girl, like Meg Ryan for example. They would love each other for ever more and he would never find her in bed with another bloke. As a result, he would not need to return to live with his parents at 35 years of age. As for Florence, she once believed her life was a romantic comedy. In fact, that’s how she ended up being a single mother at 17. But since then, Florence has taken her life into her own hands. She married an estate agent and now lives in a beautiful house near a shopping centre. After all, what more could one ask for? The problem is that one day Thomas meets Florence and from that ill-fated day onwards, their lives start to bear a striking resemblance to a romantic comedy.