Enthusiastic young thirty year old, both funny and violent, Yacine lives in a caravan, on the margins of reality, gets by with little jobs. Attracted by the unknown man but without flowing with it, he one day meets a woman who looks like him. And so reappears in among people he had so carefully avoided: Djibril, a childhood friend from the city, then his Algerian family headed by his, formerly in the FLN converted to Catholicism. This community brings back easily to the surface memories of exclusion, desire for recognition, boyhood frustration, and, in order to move forward, Yacine will have to rid himself of it forever and take-off.