A portrait of the contemporary Italian province, between Rimini and the hills of Romagna, hovering between traditions and fashions. The vicissitudes of three brothers and their family interweave, and Michela, a peculiar young woman who decides to work in a dolphinarium, preferring the company of animals to the company of men...