Something terrible is about to happen in a small town in Germany. Nobody knows the reason why, except one person: Rico Bartsch. The 15-year old grammar school pupil, an absolute outsider, is in love with the most beautiful girl at his school. What in the beginning is a longing that can never be fulfilled will come true at the end of the story. Beautiful Regine will beg for Rico’s love. Until then several inhabitants of the town will die an unnatural death...