Zeina lives in Dubai. In the midst of a divorce, she sends her son Karim to stay with her sister in Kherbet Selem, a small village, South of Lebanon, to spare him from his parents’ fighting. A few days later war breaks out in Lebanon. Desperately worried, Zeina immediately heads to Lebanon via Turkey. Because of the blockade she doesn’t reach the port of Beirut until the day of the ceasefire. There she meets Tony, the only taxi-driver who agrees to take her to the South...