At the lower floors of a great hotel, in the service quarters, a young maid and a man meet in a situation which breaks all certainties and identities. The story of Assunta, of Lucia and of her father: a father who believes he will meet his daughter after twenty years of absence and finds instead an unknown woman who has taken her identity. Simultaneously, at the higher floors, the great managers of football mirror themselves in the cynicism and greed of their actions, while they try to understand, and stem the storm unleashed by the scandal in which they are part. The two stories which flow side by side, will suddenly meet in a dramatic short circuit.