He is a male who hasn't even got a name. And, without him fully grasping how it comes about, his life is invaded by a woman. From this point on, he struggles to tackle the situation; He could try to throw out the invader, or try to adjust to the circumstances. He opts for the second alternative, and decides to fall deeply in love...