ASummer. A young foreigner wanders through the streets of a city, spontaneously observing and sketching gestures and expressions. He is looking for a woman he met there years before, his memories of her and her image still hang over the city. This search leads him to another woman and another again yet he remains forever under the spell of the one who is absent.