Beautiful Aurora and her boyfriend, Rino, are in the throes of infatuated love. But Aurora begins to lose interest, so Rino suggests a drive through the woods to talk about their relationship. Pulling over to the side of the road, the duo is interrupted by a trio of bullies who are drugged out and ready for sex. Rino is assaulted, but an older couple arrives just in time to rescue the lovebirds. Invited by them to their simple, charming home in the woods, the younger couple think that they’ll be able to recuperate from their horrifying encounter, but they soon discover that their hosts’ mild suburbanite demeanor is just an act...