A team of local TV reporters is following a firemen squad on duty for the entire night. The footage is completely live and their task to make report on the life of these professionals, which includes their work, long waits and situations of extreme risk. On the first job of the night, the fire squad must rescue an old lady who is trapped inside her apartment for unknown reasons. But during this operation something goes terribly wrong. What seemed to be a routine procedure, unexpectedly turned into hell. Trapped inside the building, a couple of firemen and the TV crew will have to confront an unknown and lethal horror. Something evil and sinister is spreading throughout the building, out of control. Suddenly, the rules have changed. Now, the only thing that matters is hiding, surviving, overcoming the fear, trying desperately to escape... And to keep on recording. No matter what happens. Until the very last moment.