Jonas is a nice, but worn-down husband and father, with a wife, two kids and a house in the suburbs. One day, his life takes a dramatic, unexpected turn when he is the likely cause of a young woman, Julia, crashing her car. The next day, Julia wakes up in the hospital with amnesia and Jonas comes to visit. In a grotesque mix-up, Julia and her family mistake Jonas for her new exotic boyfriend Sebastian, whose return from abroad they had all been expecting. Jonas assumes the other's identity, playing the part of the man Julia considers the love of her life. A whole new identity, a whole new life, a wide open, boundless world opens up to Jonas. But life is not lived on fantasies and exotic dreams – and one day truth comes knocking at the door.