Katrine has just moved to the city to study. In her dorm, she accidentally releases a resentful ghost, who takes revenge on the dorm's inhabitants. Together with her new friend Rolf, Katrine tries to stop the ghost before it kills everybody in the dorm. However, while Katrine and Rolf attempt to find a solution, people around them are dying. Soon, only Katrine and her closest friends remain.