During a live broadcast of a debate programme on channel ABC, a group of armed Chechens take several hostages. The terrorists demand that the hostage drama be broadcast live all over the world. Behind the scenes, the police negotiator and the police special unit are working to rescue as many as possible out of Studio 2 alive.