Liv gets her greatest wish fulfilled as a birthday present. She will travel withthe ferry to Denmark and fly a helicopter. Just before her departure, Liv an dher best friend Thomas find a secret room in the basement, and mystical events start taking place. Is someone trying to tell her soemthing? In any case, there is certainly more between heaven and earth than what meets the eye.