When Antoine offers to lend money to Claire, his best and only friend, he is far from imagining where his promise will lead him. Because Antoine doesn’t in fact have any money. At 30 years of age, he drifts from one dead-end job and disaster to the next. In order to keep his promise, he has no other choice than to agree to cover for his father, a travelling grocer, who is in a convalescent home recovering after a heart attack.