Daniel, a pianist and music professor, and Anna, a gallery owner, are going through a marital crisis after 20 years together. Daniel has moved out on his own and wants a divorce, while Ana refuses to accept reality. Their problems also affect their daughter Monica, who upon finishing her journalism studies is unable to find a job. Music is the only thing that manages to interest and calm Daniel, a difficult man for himself and others, who is moreover involved in a less-than-perfect relationship with the married Clara. One night, Monica finds herself in the middle of an embarrassing and incomprehensible episode in the company of Daniel, Ana and Clara.