After he finds it hard to manage alone and decides not to be dependent upon his son Thomas any more, retired police inspector Charles, who suffers from Alzheimer's, decides to leave his apartment and move into The Residence, a clinic treating neuro-degenerative illnesses. But he is puzzled when several patients around him die unexpectedly. Is it a delusion of his disturbed mind or are murders really being committed? This will be Charles's most difficult investigation ever.