A man regains consciousness in the depths of a cave. Tolbiac doesn’t have the vaguest idea how he ended up there, nor does he know what happened to the man whose dead body he discovers lying next to him. The only way to escape the creature pursuing him is to climb back to the surface via a cemetery-like network abandoned by a mysterious organisation, Eden Log.