The story of a young woman, Penelope Wilhern, born to wealthy socialites. Penelope is afflicted by a secret family curse that can only be broken when she is loved by one of her own kind. Hidden away in the family's majestic home, she is subjected to meeting a string of blue-bloods through her parent's futile attempt to marry her off and break the curse. Each suitor is instantly enamored with Penelope until the curse is revealed.