Following his father's death, Adam discovers his older brother, a former Polish football star, supplying illegal migrant workers to the booming construction industry in London. To the impressionable Adam it seems his brother has everything - wealth, status, women. But Adam soon discovers that beneath the surface glamour lies a dark heart of betrayal, corruption and murder.