What should one do with an Officer's School cadet who on his final exam instead of shooting the shooting target fires a burst at the examination committee, instead of jumping over a ditch filled with water, falls into it up to his armpits and whose only good grade is in dactiloscopy? A failed student ruins the school's statistics, and that's something that the honourable staff of generals cannot have.