This is not a love story though it is full of love. It is not a comedy though the characters often say funny things. It is not a detective story even though the hero is trying to solve a murder. It is not a nature drama though it shows the splendid colours and customs of the countryside. It is not a musical though Lubica expresses her longing in a passionate dance...