18-year-old Louise is a resident in a mental institution. She lives in her own world filled with fairy-like creatures and imaginary characters. Louise's wealthy parents don't accept her oversensitivity and dreamy world. In the institution Louise meets Fabio, a gangster who is trying to get a mental illness certification so he can accomplish his mission of killing a high-ranking police officer. Fabio turns out to be the only person who shows Louise understanding and kindness. Their acquaintance soon turns into love that will be put to the test.