A wedding party after a marriage ceremony that did not take place because the bride ran away from the altar. The abandoned groom is supported by a group of six equally disoriented guys. Their meeting turns into a crazy series of fights, discussions, toasts, surprising new turns of action and shocking discoveries in the area of male-female relationships. Will they succeed in finding out what the real desires of women are? And what love is guided by: reason, feelings or - perhaps... biology?