A dramatic story about Anna who dreams of one thing only: making it as an actress. Without telling her well-to-do family, she moves to Copenhagen to pursue her secret dream. But fate has something else in store for her. She becomes pregnant and has a baby girl. Though she struggles to give her daughter a good start in life, she ultimately fails to unite her dream of acting with a safe and loving environment for her child, culminating in a desperate act that has fatal consequences for Anna and her daughter.