“Please, can you tell me another story? No, not a bedtime story. A really exciting one...,” the voice of a lonely child begs somebody on the telephone. Craving for warmth and compassion, it is Irm, a woman in her early 30s. She calls strangers and, imitating a child's voice, pretends she is a young cancer patient. In heart-rending conversations, she establishes relationships that she abruptly ends when they threaten to become too close. This is Irm’s way of reaching out from her life, a life in which she jobs in a laundrette and looks after her bed-ridden mother.