The story of a beautiful young Bangladeshi woman, seventeen-year-old Nanzeen, who arrives in 1980s London, leaving behind her beloved sister and home, for an arranged marriage and a new life. Nazneen's mother always told her she was a survivor, but trapped within the four walls of her flat in East London, and in a loveless marriage with the middle aged Chanu, she fears her soul is quietly dying.