Mobile phone company executive, Luisa, feels invisible at her 44 years of age: she lives alone, has been left by her husband and her daughter studies away from home. At the works party, she’s ignored by Jorge, a colleague the same age as herself whose partner for the evening is the young company phone salesgirl, Marina. Indignant, Luisa turns to an actress and to her table tennis coach to make herself noticed and seduce Jorge.