A film about films, or about the need we all have to tell stories. All of the characters spend their time telling, or listening to stories, told in every thinkable way. Although the plot has a number of threads, the main one, seemingly started a few years previously in Beirut, is about the Devil and Almudena, a television journalist. They fell in love with each other, but he panicked and stood her up on their second date. Years later, the Devil reappears in Madrid to persuade Almudena to start anew with him. But she has a very stable life now and won’t be easy to convince...