It is six months after Hurricane Katrina devastated the city of New Orleans. Its inhabitants –mostly poor Afro-Americans – have lost their family, homes, and work. And now, at St. Augustine Church the axe has just fallen. The archdiocese has announced it will close the church parish and send old Father Ledoux away. Here at St. Augustine Church for the first time slaves and whites sat side by side, singing to God. Many people say this is where jazz was born. Why has this new catastrophe happened? Do the people who have lost so much, now risk losing their faith as well.