Three 16-year-old Prague lads, Honza, Jirka and Vaąek, who decide to lose their virginity during the summer vacation. They find a suitable base on a neglected farm in the village of Lečice where their chances of success are greatly improved by the presence of four local girls with similar designs. The ostensibly simple task which the sex-hungry Praguers and the obliging village lasses have set themselves is, however, beset by a series of obstacles, not least the fierce local tractor-driver Duąín...