Stefan Robescu is a successful business man with a promising career and a happy family life. Caught in traffic one day on the way home from the Advertising Agency, a route which he takes daily, Stefan is oddly attracted to an unknown young girl he happens to see in a telephone booth. Later, at the swimming pool where he always takes his daughter, Stefan sees the unkown girl from the phone booth and almost drowns after a careless accident. Stefan anxiously tries to find out who the girl is.