Autumn, 2003. Saturday evening. Eforie Nord. Ina deserted part of the beach, the body of an 18 year-old girl, Alexandra was found. Probabaly she died in an accident – anger of the rock – very likely that afternoon. The appointed lieutenant, Sava, who is a member of the police in Eforie Nord, finds strange things during the investigation.