Two shifty film-makers – director Jaco and cameraman Pablo – are on their ways from Katovice to Warsaw. Actually, the goal of their journey is a trite, short interview with a wealthy businessman in his impressive villa. After several awkward situations they leave the place humiliated. On their way back – to react to what happened and to cheer themselves up – Jaco becomes the businessman in his imagination, who turns to our heroes with a request. His vivid fantasy creates more and more absurd screenplays.