Fazi, a 30-year old bachelor, lives alone in a small apartment on the outskirts of a big city. He has been supported for years by his mother, who always gives him half of her monthly old age pension. One day, a terrible thing happens: The mailman, who usually delivers the pensions to senior citizens, runs away with the money. As a result, Fazi's mother cannot give him his monthly „allowance”. In addition to this, she has to go to a convalescent home for a couple of weeks. Fazi has nothing else but a piece of bread and a bottle of ketchup in his fridge, and two zlotys in his pocket. Will he survive in the brutal world, ruled by principles that are so much different than his mother's care?