Tomek studies physics in college and is going to graduate soon. He is in love with his best friend, Marta. He met her at a party a year ago and, if everything had gone differently, they would have been together. Unexpectedly, Tomek goes back in time and ends up at the same party where he met Marta, and gets a second chance. He is intrigued by the mystery of going back in time. Help comes from Marta's side, her father is a scientist, who has been working on launching a grand electromagnet, which will be able to bend time and space. Tomek and Marta go into the laboratory to discover a secret on how to bring Tomek back to his time.