A group of four mathematicians of different origins and characters are invited by a mysterious man to solve a complicated enigma, and they must solve two questions in record time: what connects them all and why someone seems to be interested in killing them. The four of them must work side by side to comply with the orders of a host with some extremely dark intentions.