Six characters, contemporary archetypes of urban solitude, meet in an old apartment located in the city centre of Barcelona. An elderly married couple, her brother and three tenants: a blonde woman who gives French classes, a young security guard, an ex-football player and a young, pregnant South American girl. The old man, who was formerly a doorman at the opera and who likes to dress up in women's clothes, gets them all together and asks them to leave as he is going to die and wants to be alone for the last stage of his life. In this flat, incest, homosexuality and adultery are intertwined in the life of these characters whilst we simultaneously witness the passing of time in this Mediterranean city.