An atheist and a believer in a house comparing notes on the fundamental questions that no one can escape and to which no one can give a definitive answer. As though on a stage, the protagonists take up an apparently unreal path, going against all prevailing fashions of today - the turning of everything into a spectacle, inanity, possession - in search of spirituality needed now even more urgently than ever before.